Malmö-Göteborg-Förslöv-Malmö

Japp hann med en hel del fredag-söndag ändå. Först jobba och pga väldigt lite barn kunde jag kompa lite mer än tänkt o kom iväg till Göteborg lite tidigare. Blev först fotboll på hotellet och sen middag på stan och sist men inte minst så entrade Iron Maiden Ullevi. Det var en riktigt bra fredag med andra ord :-) 

Blev gansk tidig kväll efter konserten och sen på lördagen en god hotellfrukost. Sen blev jag släppt i Förslöv och därifrån åkte jag med mamma o pappa till Ängelholms hembygdspark där vi mötte upp bror o familj. Grilla korv och lekte i fina lekparken och avsluta med titta på djuren. Hem till mamma o pappa och tårta och paketutdelning till två födelsegrisar. Innan middagen hanns det med en lekplats till. Barnen somnade rätt ovaggad den kvällen. 
Söndagen Hr varit lugn, åkte med bror o de hem till Malmö. Innan vi skildes åt luncha jag med svägerska och barnen. De är sånna glädjespridare de två knoddarna och älskar att umgås med de. Då mår jag bra ❤️ 
Nu nedbäddad i sängen och ska se ett nytt avsnitt av orange is the new black. 
God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0