Livet blir inte alltid som man tänkt sig....

Jag kan börja med att säga att nästa helg åker vi till Huddinge och helgen efter åker vi till Nässjö för att kvala till basketettan. Så ja vi har klarat av ett av våra delmål med basketen. Nu ska 4/5 lag gå upp till basketettan till nästa säsong. Ska bli kul att kvala, ja det ska de verkligen bli. 

Annars har livet tagit sig stora svängningar senaste månaderna. Ja allt är upp och ner typ. Om 2 veckor idag får jag nycklar till min egen lgh här i Malmö, i Limhamn. Alla frågar mig åh hur känns de nu då, känns de bra? 
Nä de gör ju inte de, inte alls egentligen det var inte så här de skulle bli. 

Men tyckte det hade gått bra ett tag, men så är allt skit i huvudet igen, men nu är de väl verkligen på riktigt ska snart få nycklarna ju. Visst ska de bli bra, men kan ändå ibte känna den glädjen med att flytta som man ska ha när man flyttar. Inte att jag valt fel, de tror jag inte men var o titta på många andra lgh i andra område närmre stan men visst då sköt alla i höjden. Denna gillade jag ändå från början o den var liksom kvar till mig. Jag ska tapetsera och måla om lite, men tror finna mycket potential i lgh så de blir säkert super bra. 

Ja och när det nu är så nära så är det kanske oundvikligt att inte känna så här som jag gör. Jobbigaste av allt är att av den man helst vill ha stöd av egentligen verkligen inte vill och kan ge en de. Men jag vill inte känna att jag vill ha hans stöd men ändå vill jag de.
Nej nu kanske jag ska sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0