Nyser och nyser

Samtidigt så är det väl positivt att jag nyser och nyser för det betyder att det är fint väder ute. Eftersom sommaren har dröjt lite har jag liksom inte tänkt på detta med allergimedicin. Men nu när solen kommer fram kommer också massa pollen i luften. Så för den sakens skull gör de inget när de är blött på marken. Fast samtidigt så blir de istället härligt mycket blomning när de torkar. Nä blir ringa läkaren på måndag och skriva ut medicin. 
Annars ska de bli skönt med helg nu och jag har lite planer på att träna och röja hemma och träffa bror min. 
Känns som alla på jobbet räknar ner till semestern men de har jag gett upp på att göra då jag ska jobba en månad till typ. Men tack vara de jobbet man har så är det faktiskt helt ok att jobba. 
Kände att detta var ett sånt där rätt intetsägande inlägg men jag bjuder på de ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0