För min egen skull

Länge tänkt skulle titta tillbaka hit och drömma mig tillbaka till tiden då man bloggade mer frekvent. 
Just nu är kl strax efter 06 och sitter på bussen på väg till jobb. Öppnar på jobbet 06:15. Skulle tro att jag har sällskap strax efter öppning dessutom idag. 

Annars är planerna för dagen att försöka komma ut under dagen och sedan träna ikväll :-) hinner hem och ta en powernap och sen iväg o köra ett walking cardio pass och hemma lagom till hjärtat är hemma. 
Jag mår bra när jag får träna och göra av med överskottsenergi, sen att min resa går åt rätt håll är ett stort plus. 8 veckor -6.9kg så jäkla stolt faktiskt! Första gången jag skriver it detta till någon annan än hjärtat. (Även om ingen läser här men ändå) Sen är jag inte vid mitt mål men på rätt väg och där avslutar vi idag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0