10 kg

På 12 veckor har jag tappat 10 kg! Fick ett slag i ansiktet för ca 13-14 veckor sen och bestämde mig ordentligt för 12 veckor sen att det var dags och tid att ändra detta nu! Jag har sagt det förut men då har de aldrig riktigt hållt, utan har det gått kasst en vecka eller  så har allt fallit ihop som ett korthus. 
Denna gången har jag snubblat till två gånger men rest mig upp igen och nu står jag här 0.4 kg ifrån mitt första delmål, eller mitt första var kanske 10 kg men de trodde inte de skulle gå så snabbt och enkelt ändå. 
Allt handlar om att trivas med sig själv och jag har inte en massa måsten eller förbud utan hittat ett sätt som funkar för mig, japp punkt slut för denna gång. 
Sen måste jag säga det är j*vligt kul att spela basket igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0