Fortfarande kul

Japp även om jag själv väntar på de stora resultatet så finns de där långt inne nånstans de vet jag. Det är fortfarande roligt och känner mig mer motiverad än på länge att gå iväg och träna. Det jag vill få till nu är de långpromenader jag hade innan. Men träningen går iaf bra och nu har ju hjärtat också börjat så nu kan vi köra tillsammans. 
Ska snart byta om och åka in till stan och fixa lite ärenden och sen till gymmet och köra :-) 

Haft en underbar helg med massa mys, var ledig i torsdags och fick träffa lille Nils för första gången. Det är min Brorsson som då hunnit bli 11 dagar. Även hunnit med Att mysa med lilla E också så klart. Mamma o pappa har varit nere också och körde hem imorse. Spenderade lördag fm med de och lilla E, fasters stora favorit. 

Ja det var lite kort om detta så nu byta och mot nya malmöexpressen. Blir premiärtur idag :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0