God fortsättning

Ja vilken avslutning på 2013 det har blivit. Jag måste faktiskt börja med att berätta vad som hände på julafton. För att göra en lång historia kort så friade Hjärtat till mig. Så inledde alltså 2014 som nyförlovade, vilken bra känsla. 

Helgen innan julafton så var vi på hovs hallar och bara mys. Åt god mat och bara njöt av att göra ingenting. 

Julafton spenderades hos Tonys familj, hans mormor och ena morbrors familj. Hade en jätte bra julafton. Den 25 blev de bio med samma gäng, 100 åringen. Jag gillade filmen även om boken är ännu bättre. Men svårt att få med allt, men de hade gjort de bra. Den 26 var de dags att fira julafton med mamma, pappa och brors familj. Ännu en mysig julafton och god mat :-) 

Nyår firade vi in ute i Höllviken och det var jätte trevligt. 

Nu blir det snart sängen för mig. Även om inte ska jobba imorgon så kanske de blir en tur till Lund och kolla lite basket. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0