Söndag

Uppe med tuppen efter spelat spel till midnatt igår. Spelet tog ju aldrig slut... Var på golfbanan strax efter 8 och fick ut 8.50. Rätt skönt att putta och slå lite eftersom de var länge sen spelade på banan. Rundan idag fisk sämst, det var riktigt tråkigt att spela så kass var jag i början. Hjärtat spelade dock bra och vann matchen över mig enkelt och skrapade ihop 36p. Blev lunch på klubben och sen väl hemma blev de fotboll i soffan.
Först MFF match sedan direkt efter Djurgårdens match.

Även hunnit med en promenad två av Malmös parker. Riktigt mysigt är de att gå där. Och mitt inne i stan står en mölla.

Nu ska jag lyssna på lite bok innan jag somnar. Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0