Milen idag

Så var det äntligen tisdag och skulle ut på pw med Anki, catinca och Jossan (som dock blev sjuk). Kom från jobbet några minuter senare än vad tänkt då jag glömde mina köttbullar som jag köpt på rasten. Men de man inte har i huvudet får man ha i benen... Hem, byta om och iväg var tanken. Tanken var inte springa runt som en yr höna och leta efter cykelnyckeln som jag nyss hade. Letade överallt utom i fickan på tröjan jag hade när jag cykla hem. Så när kom på de bar de iväg och möta upp de andra. 
Blev tre varv runt Pildammarna, och när kom i mål hade vi gått 9.1 km, då kunde jag lika gärna ströva runt 900 m så de blev milen. 
Cyklade hemåt för en skön dusch och lite mat. 
Nu ligger jag och slappar i soffan och kollar fotboll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0