Bra tisdag

Ja bra tisdag idag. Var av någon anledning tok trött efter jobbet idag. Blev inte bättre av att satte mig på bussen ut till Svågertorp för att möta hjärtat när han sluta. Var så nära att somna och missa att gå av. Men gick av på rätt station och vi åkte ut till rönnebäck och hämta mina biljetter till MFF-Dif på måndag. 
Blev hemfärd och lagade tillsammans kyckling i ugn och potatis till. Riktigt gott, så det gör vi fler gånger. Fotboll på tv, vad annars nä men var ju VM kval match som msn inte kunde missa och de gick ju vägen. 
Efter fotbollen gick jag en kvällspromenad dom slutade på lite över 5 km. Riktigt skönt var de. Kom lite regn på mig men skönt slapp de som kommit nu iaf. Nu skulle de inte vara så skönt att vara ute och gå. 
Nu ska jag sova, tidig dag imorgon. Natti natti
På kvällspromenad 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0