Ändrade planer tyvärr

Igår var tanken att jag skulle gått på en pw med tre från damlaget på golfklubben. Jag skulle bara hem och byta om och cykla ut till pildammsparken. Men när jag kom hem möttes jag av ett kaos i vardagsrummet. Nä vi har inte haft inbrott som det ser ut på bilden. Men dvd hyllan som suttit på väggen ovanför tv-bänken hade helt plötsligt av okänd anledning åkt i golvet. Det var glas på hela golvet från tre ljusstakar i glas.Trist de gick i kras då jag verkligen gillade de och jag fått de från mina kollegor i 30 års present. 
Blev till att fixa i ordning där ist för att träffa golfarna för en pw. Kändes taskigt att lämna hjärtat med att fixa allt själv. 
Det som är mest förvånansvärt är att tvn klarade sig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0