Oj illa

Ja jag vet att det är illa att datorn aldrig kom igång och jag inte visade några bilder från festen... Men jag skyller på att nästan ingen skickat bilder till mig ;) hihi
Ikväll har vi mellanlandat i Oxie för att imorgonbitti åka vidare.

Hur gick det nu för mig att packa idag då? Haha jo det tog sin tid, får lätt panik varje gång jag ska packa. Denna gången gick det dock ganska bra ändå hade ju hjälp av världens bästa ;) Tillslut sprang jag fram och tillbaka i Lgh och hämtade saker och avslutade med att göra lite iordning till lägenhetsvakten som kommer nästa vecka. Tyvärr missar jag kusinen och även min farbror som är i stan nästa vecka.

Är på bra humör ikväll, ska ju på semester så bjuder på en liten halvbra bild....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0