Mycket har hänt...

Ja det har hänt mycket sedan jag var inne och bloggade senast. Det är anledning till att inte bloggar också.
Kommer ni ihåg jag skickade in ett papper, det var till en mäklare. Sen gick allt snabbt, han sålde lägenheten på 4 dagar! Aldrig trodde jag det skulle gå så fort men det gjorde det och tror fortfarande inte riktigt har fattat de. Men väldigt glad det gick som det gick, för väldigt smidigt var det.
Sen i lördags var det 30 års kalas här på branteviksgatan. Släkt och vänner var här och så glad att så många kom för att vara med och fira min dag.
Kort sagt en händelserik vecka. Nu 5 dagar kvar till vi åker till Teneriffa :-)

Får sätta igång datorn imorgon och ladda in lite bilder som kanske kan bjuda på från lördagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0