Smash

För ett par veckor sedan fick jag ett paket från Buzzador. I paketet låg det smash som jag skulle buzza, buzza innebär att låta andra ta del av smakproven och tala om för andra om produkten och efter en tid gör jag en slutrapport där jag talar om vad folk har tyckt om produkten, i detta fall smash.  
 
Jag har haft med mig smash till både jobbet, till familj, vänner och även nu senast när vi gick bort på nyårsafton. Reaktionerna har väldigt blandade och jag är fortfarande inte riktigt 100 på vad jag själv tycker den är god i mindre mängder, men nog inget jag skulle kunna trycka i mig en massa, inte som popcorn hehe. Fast på ett sätt är ju det bra, man tar bara någon bit för man är sugen.
Det har som sagt varit väldigt olika reaktioner ang Smash, vissa har älskat den vissa har inte alls tyckt om den. Jag skulle iaf kunna tänka mig att köpa Smash igen om den finns i små påsar, inte allt för stora.
 
Nu blir det spännande att se vad man får för erbjudande att buzza nästa gång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0