Lite gulligt trots allt...

Det är bara börja inse att barnen på jobbet har valt lag. Ja och de är inte mitt tyvärr! I måndag när jag stängde berättade jag för några av tjejerna att jag sett MFF spela igår, då säger en av tjejerna -du skulle tagit med mig och E vi älskar Malmö FF. Lena vi gillar inte ditt lag! vi gillar Malmö.
Sen i tisdags hade tjejerna nått fuffens för sig och en av tjejerna höll på att spricka för hon ville gärna berätta egentligen. Men nä jag fick inget veta :(
I onsdags fick jag reda på deras hemlighet. Efter frukosten kommer det in ett gäng tjejer bärandes på MFF halsdukar och sjungandes på MFF hymnen, åh vi älskar Malmö FF. Ja vad ska man säga det var trots allt lite gulligt.
Vad som bör tilläggas är att tjejerna är 4 och 5 år. Även om deras ena fröken är tokig i Malmö FF har tjejerna själva kommit och sagt de vill kolla på MFF på smartborden. Tur det inte blev MFF-Dif iaf ;)
Ska bli skönt att komma upp till Stockholm i helgen, där folk hejar på rätt lag ;)


Kommentarer
Postat av: Magnus

Barnen har fått rätt uppfostran och hejar på rätt lag ju
Dif är inget vi i Skåne gillar så du bör nog tänka om och lyssna på kungar och prinsessor på Altona

2013-01-11 @ 23:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0