En helg i Täby

Sitter i soffan hemma i Malmö och tänker tillbaka på vad mycket vi har hittat på under vistelsen i Täby. Även om bor i Malmö nu och det är hemma så kommer Täby ändå alltid vara hemma ja iaf hemma hos mamma och pappa (barndomshemmet).
Hjärtat och jag kom upp i fredags och bjöds på varma mackor med bl.a. trattkantarellsstuvning, åhh så gott.
Skönt med lite sovmorgon på lördagen. Blev kort promenad till Skarpängshallen för att titta på blivande innebanystjärnor. Tyvärr blev det inte seger för As lag denna gång men man kan inte alltid vinna ;) Fick även träffa Mutola och fick skjuts av henne till Byängshallen där vi skulle kolla in blivande basketsjtärnor. F-00 mötte Uppsala. Vilken första halvlek de gör, bästa för säsongen? tyvärr räcker det inte hela vägen och blir en knapp förlust. Alla i laget måste bara inse att de är bra och nästa gång tar de Uppsala. Hann även med en herrmatch innan vi fick finbesök på kvällen. Jätte trevligt att träffas och god mat fick vi också.
Idag har jag gjort lite nytta på f.m och är just du snäll kanske du får reda på vad jag hittat på lite senare i veckan ;)
Även idag varit och besökt Byängshallen och idag var det damlaget som tog emot Djursholm. Blev Täby vinst!
Efter denna helgen och även efter Lund så har jag blivit riktigt sugen på basket igen. Får se vart de slutar...

Nu väntar snart sängen ska ju jobba imorgon igen.

Jag saknade visserligen Lukepuke I Täby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0