Papper skrivna

I lördags skrev jag på papper och skickade in. Dock när jag postade lika stort kuvert idag insåg jag att skulle nog haft ett till frimärke, min adress står dom avsändare så om posten vill skicka en faktura på 5kr varsågod. Hoppas bara de levererar brevet som de ska. Får bekräftelse när de kommer fram, de borde vara imorgon. Så nu är det bara och vänta och se, spännande. Ska inte ha för stora förväntningar nu bara. Men hoppas jag alltid! Hänger ni med ;)haha inte de ni får snart reda på allt.
Postade ett annat kuvert idag till Skolverket, en komplettering så jag kan få ut mon lärarlegitimation. Att de skulle vara så svårt när ni maila för länge sen och skriva vad jag skulle komplettera men skit samma nu är det gjort isf.

Annars då? Jo det rullar på var o Danmark igår i 5 timmar! Besökte en butik Bilka och kom hem med allt från kläder till alkoholhaltiga drycker.
Har en del att fixa inför helgen men ska nig bli bra tillslut.

Nu blir det sluta ögonen för o sängen ligger jag redan.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0