Hemma och sjuk :-(

Igår var jag tvungen att gå hem innan mellanmålet. Hade känt lite på morgonen på bussen men tänkte de var mest för jag åkt baklänges och kollat på mobilen. Men helt plötsligt mådde jag så illa. Vågade inte ta bussen hem så fick gå hem, värst var att stå still vid övergångställena. Jag hann iaf hem och det är jag glad över så slapp kräkas mitt i Malmö... La mig i soffan och halvsov under en filt och när hjärtat kom hem hade jag lite feber men gick över lite senare på kvällen. Skönt!
Idag är jag också hemma, ingen höjdare att gå till jobbet dagen efter man kräkts, visserligen var jag ju där hela dagen men ändå. Mår lite bättre idag iaf och räknar med att jobba på måndag igen. Har ju helgen på mig att kurera mig.

Det här med träningen denna vecka föll i stöpet för mig också. Tränade i tisdags och sen skulle jag träna onsdag, fredag var de tänkt. Men drog på mig en sån hosta och ja idag blir det ingen träning. Fast en promenad ska jag ge mig ut på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0