Premiärrunda

Uppe med tuppen imorse då jag öppnade. Sen gick dagen ganska fort. Var på Grön Flagg seminarium på fm (9-12) och sen var de inte många timmar innan kl slog 15.00 och jag slutade.
Tog en rund inne i stan innan jag gick till Triangeln och tog bussen ut till Tonys och mötte upp honom efter jobbet.
Vi var på Cervera och hittade lite saker på deras vårrea. Roligt och handla varor för 60% nedsatt pris och då varor som vi både tittat på och behövde.
När vi kom hem blev det premiärtur med mina nya löparskor. Blev en runda som vi ska kalla "Sorgenfrirundan".
Har ju ett mål som sker innan sommaren, Malmömilen så bara ut och springa nu. Är ju skönt och roligt egentligen när man kommer ut.
Nu sängen, Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0