Påskhelgen

Blir ett kort inlägg nu och vill bara berätta att haft en jätte skön påskhelg med massa kul och mys.
Har bland träffat min lilla favoritbrorsdotter och familj och vi var och shoppade lite. Jag kom hem med en stor påse från Stadium med bla nya löparskor till att springa ute i.
Varit på påskmiddag ute i Oxie. Varit på heldag i Helsingborg och tittat på HIF-DIF, Djurgårdens klacka var helt klart bäst. Men tyvärr ger inte de 3 poäng....
Kollat på MFF-Halmstad och direkt efter det varit och sett HK Malmö spöa Skånela.
Ja lite kort vad jag hittat på. Ja ikväll har jag lagt in bilderna på datorn från min fest och även från Teneriffa. Från Teneriffa finns nästan 700 så några att gå igenom.

Helt ok utsikt :)
Fler bilder kommer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0