Jag vet...

...har haft dålig uppdatering ett tag. Men kan kort berätta om helgen. I torsdags kom världens bästa Susan till Malmö och det var så kul att se henne på Sturup när hon kom. Jag jobbade i fredags men blev en fika med hjärtat och Susan på min rast iaf. Efter jobbet mötte jag upp Susan och även Lindeberg som varit i Lund på jobb. Kul att du ville komma förbi Malmö. Kvällen bestod sen av god mat hemma, bowling i trevlig miljö och sist men inte minst en öl på lilla torg.
På lördagen var det så skönt att sova ut. Sen blev det Malmö runt med Susan och hjärtat (Carro flög hem vid lunch för vidare aktiviteter i Stockholm). På kvällen blev det party och ja de var trevligt och kul. God mat, god dricka och trevligt sällskap.
På söndagen mådde jag oförtjänt bra faktiskt och tror Susan och hjärtat kände iaf lite lika dant. Blev en promenad till Möllan och sen en tur till folkets park för att spela minigof. Jag var riktigt kass och Susan och Tony del första platsen.
Efter att ha sagt hej då på Sturup avslutade vi kvällen med familjemiddag på lite olika delar av Sverigel. En i Solna och två i oxie.
Tack för en underbar helg! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0