Helg och kalas!

Hade min tidiga fredag i fredags och slutade 14.00 riktigt skönt. Men allt gick inte som jag ville men var hemma till 16.15 och då var det bara att fixa hjärtats paket innan han skulle komma hem. Fixade lite och gömde sedan paketen och vid 17.15 blev vi upplockade då vi skulle vidare och äta innan Redhawks skulle möta Djurgården i hockey. Djurgården vann tillslut med 2-1 :) vi passar på att säga tack för biljetterna!
I lördags firades sedan hjärtat med paket och tårta och cupcakes. Hjärtat stod för det mesta med maten medans jag och Linda stod för efterrätten. En trevlig kväll som slutade med att hjärtat fick helt oväntat fick vinna i Buzz sport.
Idag har vi varit med bror och familj i Ängelholm för att fira lilla kusinen fylla 14 år. Stort grattis på födelsedagen!

För att sammanfatta helgen kan jag bara säga att den varit toppen och med en massa mys. Träffat min brorsdotter och bror och fru och fasters familj, ja och hjärtats familj. Det ändå som saknades var mamma och pappa. Saknar er <3 men vi ses snart ju :)

På bild, hjärtat delar MFF tårta och Lindas och mina cupcakes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0