Shoppat

Detta skrevs redan i onsdags men ville inte bli publicerat rätt så de kommer nu istället. Igår hämtade hjärtat upp mig efter jobb och vi åkte iväg och hämtade upp Linda och drog vidare til Burlöv centrum för att titta lite på HM. Var lite sugen på att hitta någon eller några tröjor när jag ändå hade 20%. Kom därifrån med en stor påse som innehöll hela 7 tröjor i olika slag, en finjacka, en halsduk, en mössa, ett par örhänge och ett par tofsar. Ja jag tror det var allt men det blev ju en hel del ändå. Jag hittade någon tröja som jag skulle prova men sen gick hjärtat och Linda iväg och kom tillbaka med många fler klädesplagg... 
Mycket satt bra också på en gång och även om jag själv kanske inte hade valt att prova just de tröjorna var det ändå min stil. Ibland är det bra att gå utanför sina ramar och prova nått nytt. Jag är super nöjd och glad att vi åkte iväg och kollade =) Egna personal shopper är inte helt fel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0