På Täby besök

Ja som skrev lite tidigare har jag varit hemma i Täby på besök i helgen. Ja Täby är ändå hemma på ett sätt fast jag åker nu hem till Malmö, där bor jag ju. Jag åkte direkt efter jobbet i fredags, tack Rigmor för skjutsen till flygplatsen.
När kom hem till mamma och pappa blev det middag med de och Susan som tittat förbi. Det bjöds på hemmagjord skagenröra och sen pappas special och glass med hjortronsylt till efterrätt. Trevlig fredagskväll!
Lördagen började med en promenad ner till Skarpängshallen för att titta på innebandymatch. Efter matchen fick jag en kram av hemmalagets kapten, inte illa ;) rätta laget vann med 4-2 och var jättekul att se Alexander spela. Efter det blev det häng med Maria och Alexander, lunch och en runda i centrum.
På kvällen åkte jag och hämtade upp Susan för agera vidare till Helena och seif och lilla prinsessan. Hon har förövning blivit så stor och snackar en massa. En jätte trevlig middag var det där.
Idag söndag har och mamma hängt lite. En runda i centrum och en tur till Arninge blev det, jag hittade dock inge kul. Hunnit med middag hemma med mamma och pappa och innan pappa körde mig till Arlanda åkte vi förbi landet och hämtade upp lite saker. Har även fått med mig lite godsaker hem :-)
Så nu sitter jag på planet och ska snart landa hemma i Malmö igen. Ja och nu är jag hemma i lägenheten igen och vi ska se om den vill publicera inlägget nu istället.

Världens bästa Lukas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0