Täbybesök

Sitter på ett plan på väg hem till Malmö igen efter flera dagar i Täby. Jag och Tony flög upp i fredags efter vi jobbat. Så i fredags var det "bara" middag hemma hos mamma och pappa, men inte helt fel det ju ;)
I lördags var vi en runda i centrum och letade skor. Kom hem med ett par med hööög klack till mig och ett par utan klack till Tony :) På kvällen blev det först middag med lite vänner på T.G.I.F innan vi drog vidare till Cliff Barns. Mycket trevlig kväll och en och annan affärsidé kläcktes.
I söndags började jag med att köra in T till Gamla stan där han ladda inför match. Själv såg man matchen hemma med mamma, pappa och miss AIK. Ja hon var glad efter matchen iaf. Hämtade T inne i Solna och hem till middag.
Idag har jag varit och hälsat på gamla jobbet. Vilken känsla att mötas av en massa barn som kommer springandes och säger hej Lena, gullungar. Fick stanna över lunch och det tackar man inte nej till när det var en av mina favoriter S bjöd på idag, Kasslergratäng :-)

Jag har även hunnit med att träffa några "gamla" barn som är nyblivna skolbarn nu, även om det var helt oplanerat så var det riktigt kul. En fika hos ett "gammalt" barn hanns också med innan fotbollen.

Mycket trevlig Täbyvisit helt enkelt. Nu bara två veckor kvar sen kommer mamma och pappa ner.

Tack alla för en mycket trevlig helg!
Tony hälsar också på en liten hörna ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0