Morsdag!

 

Idag är det sista söndagen i maj och vi firar morsdag!

Tidigare om åren har vi alltid firat morsdag genom att äta morsdag middag på golfklubben, men med nya förutsättningar så har det inte blivit så i år. Ny klubb nya möjligheter! Jag var inte uppe på landet idag, får fira mamma en annan dag och egentligen är det ju inte bara idag man ska berätta för sin mamma eller sin pappa (på farsdag) vad de betyder och hur mycket man älskar dom utan vilken dag som helst.

Ska träffa mamma och pappa i veckan så tror det blir bra ändå.

Men hoppas att du hade en underbar dag på golfbanan trots att det inte riktigt ville sig så vet du att i mina ögon är du bäst! Jag ska också vara singelhandikappare när jag är 60 plus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0