Förskolans dag!

Japp idag var det förskolans dag och det firade vi genom att gå på heldagsutflykt. Besökte två fina lekplatser och åt medhavd matsäck och njöt av det fina vädret. Det blev en ganska lugn och tyst promenad hem och när de kom in på förskolan igen var de nog rätt trötta och sega. Helt förståligt då det säkert var upp till 25 grader och knappt ett moln på himlen. Vi har haft en toppen dag och tror även barnen har tyckt de. De jag frågade hade iaf haft de.

Själv var jag ganska glad att jag slutade tidigt. Vaknade i morse och ville inte alls gå upp så var ganska skönt att komma hem tidigt och lägga sig i soffan och sova ett tag, dryga timmen. Imorgon blir det lite sovmorgon, skönt och sedan blir det middag och ev film med min egna psykolog ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0