Dagarna rullar på..

och de gör de fort! Lite för fort ibland samtidigt som jag vill de ska få fort fram till sommaren. (Ska sluta tjata om detta nu.)
Veckan som gått.
Måndags kommer jag knappt ihåg vad jag gjorde mer än jobba.
Tisdag jobb och sen cykeltur till Ängsan där tjejerna hade träning. Började med att ut och springa i skogen, ganska skönt att komma ut igen. Måste ut snart igen (missar ju tisdag pga möte)
Onsdag hemma och skulle tvätta efter jobbet men bra som jag är sköt jag upp de. Otroligt trött och skönt med sovmorgon dagen efter.
Torsdag Ledig och på e.m var jag med tjejerna i Solnahallen och kollade på NM DU16 Sve-Fin. Sverige förlorade med 1 p i slutsekunden.
Fredag jobbat, var lugnt på jobbet så har röjt med mina papper. Efter jobbet hämtade jag bilen och sen har jag tvättat och sovit 30 min i soffan. Kanske skulle lägg mig nu men har ett pussel att göra klart!

Imorgon kommer älsklingen hit =) Vad vi hittar på får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0