Bra helg!

Haft en bra och skönt helg, i lördags var jag ute och gick och kollade på fotboll innan jag åkte upp till landet för en super god middag och lite hockey. Idag har jag suttit en stund mot husväggen på altanen och njutit av solen. Blev inte så länge, jag blir så lätt uttråkad hahah.

Väl hemma i Täby mötte jag upp M och vi tog en promenad till Eldorado där jag åt en god kycklingsallad och promenerade sedan hem igen. Fortsatte våran pratstund i soffan och det var ett tag sen vi sågs och mycket som skulle uppdateras. Saknat detta och kommer göra det när flyttar också. Tur att finns telefon och datorer, även om inte det är samma sak men bättre än inget och går ju flyg i båda riktningarna Men flyttar inte imorgon så finns många dagar/kvällar kvar!

Imorgon ny arbetsvecka igen, lite konstig blir den då jag är ledig torsdag och sedan jobbar fredag igen. Sen kommer hjärtat hit och har lite planer, spännande va ;) Ja han ska få hjälpa till att gå igenom lite saker i källaren bla. Ser han säkert fram emot jätte mycket när han får reda på de! Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0