Börjar fatta

Ja nu händer det saker på både jobbfronten och lägenhetsfronten. Jobbet är ju klart men kan hända roliga saker ändå ;) lägenheten är inte klart, det är aldrig klart från man skrivit på papper som jag brukar säga men det går iaf med stora kliv framåt

Jag har nog börjat fatta mer och mer vad som verkligen är på gång och jag är så glad över detta, det känns riktigt bra!

På jobbet är utvecklingssamtalen eller som jag mera har avslutningssamtal, det jag har samtal med sak ju sluta hos oss och börja förskoleklass. Det är kul att se barnen hur de vuxit och många av dessa jag har nu var ju mina "första" som jag hade ett helt år. Dessa var man med och skolade in på den avdelningen jag var då och nu får man släppa de till skolan, det är extra kul att avsluta på detta sättet kan jag tycka.

Jag bara längtar till allt är riktigt riktigt klart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0