4 dagars ledigt

Haft 4 dagar ledigt och 4 dagar med nära och kära. Varit fulla dagar och haft mycket mys med både hjärtat och med familj och vänner.

Min bror och familj har varit på besök i Ellagård under dagarna så de har vi passat på att träffa också.

Som sagt haft mycket trevliga dagar med allt från basket till en nästan 2 timmars tyst resa... Har nu efter en väldans massa år fått lite förståelse för hur mamma och pappa hade de efter vissa av mina basketmatcher....

Orkar inte fixa med kameran och telefonen för bilder nu, men det kommer. Imorgon ska jag försöka fixa min cykel efter jobbet och kanske har jag tur hittar jag ett par skor också. Starkt behov av de just nu. 

Nu sängen! God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0