Tillbaka i hallen

Ikväll var jag tillbaka i baskethallen igen efter ett uppehåll på 3 veckor! Först var det en vecka med möten på jobbet och sedan var jag sjuk och så iväg till Skåne på minisemester och sen på de var det sportlov så inga träningar på kvällen. Ikväll var även ett gammalt välkänt ansikte nere, han var där innan lovet också och roligt att han gör comeback på tränarfronten. Det var riktigt kul att träffa tjejerna igen, de är ett kul gäng. På lördag blir det matcher för de och jag ska vara med, känns som ett tag sen. 

Annars rullar det på, jag önskar skulle bli lite varmt nu så gården på jobbet kunde smälta bort eller rättare sagt all is kunde smälta bort. I år har vi inte stopp i vattenbrunnarna (peppar peppar ta i trä...) så i år kan det rinna bort om det nu blir lite varmt så det smälter. 

Nej nu ska jag snart sova, kanske läsa lite i min bok jag fick i födelsedagspresent först.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0