Frusen

Sitter i sovrummet och tycker att det är lite kallt, burr burr. Det är lite halvkyligt här i lägenheten men ändå stor elementen på för fullt.

Blev en promenad hem från jobbet och sen vila en liten stund innan det blev en rask promenad till Jollen på ca 25-30 min (där tjejerna tränar) och fick vara med på vissa övningar tjejerna gjorde för de behövde en till. Riktigt kul att köra flätan igen ju ;) Måste också säga att var riktigt imponerad av tjejerna idag då vi hade extra lång träning på 2 timmar, de höll tempo och fokus uppe hela tiden.

Efter de kom jag hem tog en dusch åt lite mat och kröp ner i soffan, kanske är det därför jag känner mig så frusen?

Nej kanske sak lägga mig i tid ikväll, men först fixa med lite papper...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0