Malmöbesök

Kom ner till Malmö i torsdagskväll och var riktigt trött efter flygresan. Jag som alltid brukar kunna somna på planet men lyckades inte riktigt med de denna gång så var ganska skönt att krypa ner i sängen när vi kom fram. I fredags var jag och besökte nya jobbet och det kändes återigen bra. Ska jobba med de minsta nu. Lite annorlunda från nu då jag jobbar med de äldsta på förskolan. Ser fram emot detta och det finns så mycket att göra och så mycket pedagogik med de små så detta ska bli kul!
 
Efter besöket det blev det en rundtur i Malmö först med buss och sedan till fots i Malmö och ja jag hittade hem! På kvällen blev det fredagsmys med fotboll. Fast den var ju inte så mys eller egentligen inte den matchen som ställde till de utan den första mot Ukraina. 

I lördags blev det lite shopping och sedan grillning i Oxie. God mat och trevligt sällskap! 

Idag blev det en tur till Trelleborg för att fira bror ett år äldre, STORT GRATTIS och så fick jag mysa lite med sötaste Elsa.



Kommentarer
Postat av: Maria

Fastnade inte sötaste Elsa på något kort! Tony har man ju sett nu några ggr, fast det satt långt inne ;))

2012-06-19 @ 19:55:54
Postat av: Lena

Joro hon fastnade på lite kort hon också, fast hon har inte fastnat ute på nätet ännu...

2012-06-19 @ 20:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0