3 träningar kvar nu bara

Idag insåg jag att det är bara 3 träningar kvar med tjejerna och nu bara 2 (har varit på en ikväll) på torsdag och sen avslutningen med laget på tisdag! Det har varit jätte kul att följa tjejerna i 2 år och de har vuxit mycket som basketspelare! Jag som trodde att jag kunde vara med och hjälpa till ibland, men det har varit svårt att hålla sig ifrån träningarna måste jag ju erkänna. Ja så har man inte haft nått annat speciellt (som möte på jobbet) har jag ändå varit där och så var kanske inte planen från början från min sida. Men har varit jätte kul att få vara med tjejerna och kommer sakna de när jag flyttar. Får se till att pricka in en helg med Täbybesök när de har match så kan kolla. Hoppas också på att de kommer till Lundaspelen nästa år i början av januari och då är det inte så långt att åka för att se de lira. 

Men ännu är det inte slut, fortfarande två träningar kvar innan de går på sommarlov och jag vinkar hej då och säger lycka till med allt! Ni kommer kunna gå långt både som lag och som individer inom sporten, ska bli kul att se om några år vilka som är på väg mot damerna då! Jag kommer följa tjejerna från Malmö.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0