Veckan i kort än så länge...

Sagt det förut men tiden bara rinner iväg just nu och det har varit väldigt mycket sista tiden. I måndags kom jag hem till Täby men blev en kort visit för i torsdags morse flög jag hem till Malmö igen. Ja så nu kan man väl inte skriva hem till Täby mer, för nu är Malmö hemma!
I tisdags fixa jag och mamma det sista och i onsdags lämnade jag över nycklarna till de som ska hyra lägenheten nu.
Igår var det både golf och grillning nere på stranden på schemat och idag har vi haft vattenkrig. Ja så jag lever och mår bra.
 
Det jag saknar i Täby är närheten till mina vänner som finns där! Det där enkla som gick innan, ska vi ta en promenad ja vi ses om 5 min, det går inte längre... Men är de riktiga vänner spelar det ingen roll vart man bor, man fixar de ändå!!! Han träffa Garpen över en middag i tisdags iaf och det var super mys =)
ja klart jag saknar närheten till mamma och pappa också, man inser mycket vad de betyder när man helt plötsligt inte har dom i samma ort.
 
Nu blir det hemmagjorda hamburgare och OS invigning med vänner här nere i Malmö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0