Uppe med tuppen!

Japp idag var vi uppe med tuppen klockan ringde 05.45 och bara känslan av att ställa klockan på nått med 05... Jaja när väl kom upp var jag ovanligt pigg och Tony fixade en dubbelsmörgås åt mig, man tackar! Körde Tony till jobbet och sedan körde jag vidare mot Trelleborg och Fjärdingslöv. Bror som lite kaxigt sa för någon dag sen kom du på morgonen vid halv åtta jag är vaken, trodde nog inte jag skulle komma så tidigt. Vaken var han väl kanske inte men han sa de, jag vaknade 10 sekunder innan du ringde hahah.
Fick frukost och inte var dag man får avsluta frukosten med att mysa med sin brorsdotter. Efter frukosten gick vi ut för att bygga tält, stort partytält som ska användas imorgon då lilla E ska firas.
Det gick bra fast hade varit lättare om det inte blåst så mycket, några gånger trodde jag helt ärligt att taket skulle flyga iväg.

Åt lunch och sedan hem mot Malmö (känns fortfarande lite ovant att skriva så) Hittade till Mobilia och fixade lite saker där och hittade hem också.

Nu lagar Tony mat och det luktar väldigt gott, marinerad fläskfile och potatisklyftor i ugn och till de sallad på gurka, tomat och riven fetaost över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0