Tillbaka igen!

Så var man tillbaka igen. Har varit ett par dagars frånvarande men mycket pga flytten.
I fredags så körde jag, mamma och pappa ner till Malmö med alla mina saker. Det vart en hel del... Så fredagskvällen gick åt att bära lådor. Lite senare blev det "flyttpizza" i Oxie och tror jag har ätit Malmös godaste pizza.
Lördagen bestod av att fixa inredning till garderoben och en tur till IKEA för att fixa en bräda som var trasig. På kvällen blev vi bjudna på middag i Oxie och ganska skönt faktiskt att slippa laga mat.
Dagen idag har fortsatt i uppackarens tecken.
Så här på kvällskvisten har vi åkt iväg till Vejbyslätt utanför Ängelholm. Mamma och pappa har hyrt en stuga här i en vecka och vi passar på att ha lite semester vi också.

Kommer lite bilder på lägenheten när allt är klart.

Nu ska jag njuta av kvällsolen och ett glas vitt med fläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0