Rensar datorn

Sitter och äter popcorn, dricker lite saft och lyssnar på Johan Guidetti och samtidigt väntar jag på att bilderna ska komma ut från datorn och in i min externa hårddisk. Det tar sin lilla tid att föra över bilder men men, det är många bilder och nu kan jag ta med mig de ändå eftersom jag inte ska ha med mig datorn. Inte bara bilder som ska över utan även en hel del dokument!

Annars idag har jag sålt mitt skrivbord och hurtsen matta och ett handfat (eller det sålde jag igår). Har även fixat lite med saker här hemma. Men ändå mycket kvar, ja som alltid jag i sista sekunden. nej men vet inte vad det är men kommer inte igång bara. Fick hjälp av Maria igår och idag av mamma, pappa hjälpte också till med en del. Tusen tack! Imorgon kommer mamma också och hjälper till och jag tror faktiskt att vi kan bli klara! det är tur de ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0