Min bästa vän

Hej alla Lenas vänner och bloggläsare!
Jag tänkte skriva ett litet gästinlägg här på Lenas blogg. Personen vid tangenterna är Susan, även kallad Garpen...en tjej som har Lena som bästa vän och som känt Lena sedan 18 år tillbaka. Vi har gjort allt tillsammans, Lena är mer som en syster än en vän och Lisbeth & Stefan är som mina extra föräldrar.
 
Just nu pågår en avskedsfest för Lena eftersom hon ska flytta ner till Malmö och joina Tony. Är jag egoistisk hade jag önskat att Tony joinat oss här uppe i Sthlm men nu får jag chansen att åka till Zlatanland, vilken jag gör mer än gärna, så länge Lena är lycklig är jag glad!
 
 
Antar att det finns fler där ute än jag som med spänning väntar på inlägg från livet i Malmö, så Lena....när du läser detta, kom ihåg att vi som befinner oss norrut vill veta allt...ja, kanske inte exakt allt men allt som är rumsrent ;)
 
Love ya girl and don´t be a stranger!
 
The one and only!
Garpen
 
 
 
 
 
  

Kommentarer
Postat av: Carpediemdamen

Ego tänket har jag haft många ggr! ;) befinner mig på samma fest i detta nu! Macarena med dans pågår!!
Kvällen är ung!

Fånga dagen!

2012-07-07 @ 22:57:04
Postat av: Lena

Tårarna rinner ner för mina kinder och jag är rörd och du jag ÄLSKAR DIG också!

2012-07-07 @ 23:02:03
URL: http://lenizkleniztest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0