Kom på en sak!

Kom på en sak just nu men vet egentligen inte vad det är. Nått i Tonys väska som jag inte fick veta vad det var, inte nu iaf men senare, ja kanske i september sa han sen. VA!!! Fattar ingenting! Jag trodde det var en pocketbok först men han stängde väskan. (jag blev mest nyfiken för han läser aldrig böcker och tänkte vad ska han läsa nu?!)
Det är tok länge till september och jag som är så nyfiken och helt plötsligt säger Tony jag vet inte heller vad det är. Misstänker nått från i lördags men har egentligen ingen aning. Vet att han pratade med garpen och Helena, för Helena sa det till mig innan hon gick -Jag har pratat med Tony men du får inte veta!
Men kan lika bra vara nått helt annat där och inte alls ha med att göra att det pratade. Men jag är så nyfiken nu när jag tänker på de!

Kommentarer
Postat av: Tony

Du är för nyfiken för ditt eget bästa hjärtat! Lika bra att du glömmer det igen ;)

2012-07-10 @ 14:57:54
Postat av: Linda

Va fan, nu blev jag också nyfiken!!

2012-07-10 @ 16:54:54
Postat av: Maria

Och jag me!!!

2012-07-10 @ 22:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0