Inte långt kvar nu...

Nej nu är det inte långt kvar på jobbet. Tisdag, onsdag och halva torsdagen. Ja det känns lite att det snart är slut, men njuter av sista tiden.
I fredags var det kramkalas på jobbet och många hej då blev det! Klarade mig nästan utan tårar... Även om jag har 2 ½ dagar kvar så vill jag passa på att säga TACK till alla underbara kollegor, barn och familjer, kommer sakna er ♥
Har fått en hel del fina presenter och kort och sådant som man blir så glad av. Gulligt när barnen ritar och skriver själva, många ord kommer jag ta med mig från förskolan och alla barn och föräldrar.
Här är några av de fina blommor och saker jag fått från barn och föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0