God morgon!

Så var man hemma igen, hemma i Malmö. Lite skumt att skriva så men det är ju så det är nu. Lite skumt men ändå bra!
Varit ett pars dagar frånvaro från datorn. Som skrev i tidigare inlägg har jag och Tony tillbringat ett par dagar i Vejbyslätt med mamma och pappa. Tony åkte hem i tisdags kväll och jag kom tillbaka igår. Igår gjorde jag och mamma en utflykt till Helsingör sen blev det tåg från Helsingborg hem för mig.

I tisdags var bror och familj var på besök och då blev det en tur till Torekov igen, vi hade ju varit där på måndagen, men vad gör de det är mysigt. Men tisdagen bjöd på lite mer värme trots det blåste.

Varit riktigt skönt att komma bort ett tag på lite semester, men nu tillbaka till lägenheten och flyttkartonger innan bror ska hämta upp mig i em så ska vi åka över till Köpenhamn en snabbis.

Fortfarande snålt med bilder jag vet men håll ut de kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0