Flyttlådor hit och dit!

Just nu är vardagsrummet fullt med flyttlådor och andra lådor. Idag har jag tömt badrummet och även plockat ihop tv-spel och även fått ner lite från väggarna, lite bilder och sånt. Nu händer det saker. Imorgon blir det sovrummet som får sig en omgång.

Passar på att tacka för den hjälp jag fick idag på kvällen, tänk vad mycket lättare det är att packa och vara motiverad när man är två!

Lade ut två annonser på blocket idag, en om en matta och en om ett handfat. Handfatet var hämtat innan timmen hade gått. Super!

Så nu får vi se hur det går med skrivbordet och hurtsen och även mattan jag lade ut idag.

Imorgon blir det som sagt sovrummet som ska få sig en "omgång" och blir intressant om de blir några kläder som får stanna. Jo måste ha lite kläder med mig ner ju ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0