Veckan går segt

Idag är det BARA onsdag och tycker att veckan går allt för segt... Imorgon torsdag och sen äntligen fredag. Har inga planer på helgen mer än på nått sätt ska komma ut på en lång härlig promenad i vintervädret. Någon som är sugen?

Veckan går som sagt otroligt segt men ändå har dagarna på jobbet gått ganska fort men känns som vi haft onsdag flera dagar nu.

Finns mycket jag ser fram emot, längtar efter det där sms eller mmset som kan komma vilken dag som helst eller så tar det längre tid. Spännande är det iaf! Sen räknar jag ner dagarna till nästa fredag vilket känns som en evighet dit men hoppas det går fort. Har lite roliga saker att göra innan så kanske går tiden lite snabbt ändå.

Klockan är just nu 22.22 (i skrivandes stund) och en gammal golfkompis lärde mig en gång i tiden att tittar man på klockan och hon är jämt ja typ 22.22, 18.18 och så så tänker någon på en just då! Lite skön känsla faktiskt att se kockan just då och tänka nu tänker någon på mig.  


Kanske testa skridskorna i helgen annars?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0