Så var det helt plötsligt 2012

Ja så var det helt plötsligt år 2012 och tycker inte det var så länge sen media och sånt gjorde det till en hejdundrandes grej att det var milenniumskifte. Nu är det år 2012 och världen har fortfarande inte gått under.

Hade en jätte mysig nyårsafton ute i Oxie, god mat, god dricka, trevligt sällskap ja vad kan man mer begära egentligen.

Första dagen på året var jag och hjärtat på besök ute i Annarpsdal och fikade, trevligt där också. det blev åter minijulafton och vi bytte lite julklappar med varandra. Blev för övrigt mycket julklappsbyte i helgen men det är så kul att ge ut julklappar så önskar nästan att det vore jul lite oftare.

Fått massa fina julklappar som jag tyvärr inte har kort på, men är super glad och känner mig nästan lite bortskämd efter helgen.  
 
På 12 slaget skålade vi i Champagne inne och sedan gick vi ut och tittade på fyrverkerier och jag lyckades få med något bra kort (detta med mobilen) på en av våra som small.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0