Lång fredag

Nej det är inte långfredagen jag pratar om utan en lång fredag. Haft planeringsdag i dag på jobbet och haft en ganska lång men bra fredag. Satt i bilen hem med en kollega och kom fram till de att vi har varit effektiva idag ändå. Ibland kan vi sväva ut i lite saker (som man alltid gör tror jag) men idag höll vi oss bra till de vi skulle göra. Fick prata om en hel del saker som kom upp också, sånt man inte alltid tänker på men behöver tas upp.

Dagen började dock inte lika bra, vaknade och mådde inte alls bra i halsen. Kände mår jag så här imorgon blir det inge Lidingö och EB för mig. Men ju längre dagen gått ju bättre mår jag, låt det fortsätta så.

Har lite planer på gång med en bildresume av året får se om kan fixa i ikväll annars i helgen.

Nu ska jag gå till kylen och se vad som behövs inhandlas och sedan ta en liten kort promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0