Jag har iaf slagit hjärtat i wordfeud

Ja för i WII brukar det inte gå och idag i biljarden gick det inge vidare heller. Jag som var så bra när vi var på Mallorca! Kanske var det bättre bord som gav sin förden till hjärtat idag. Ja kanske eller så kan jag bara erkänna att jag gav bort segern som jag brukar mot honom, han blir lätt lite ledsen annars och butter ;)

Vi skulle spelat biljard igår jag, hjärtat och Garpen men efter lite mer än en timmes väntan gick Garpen och fråga och de sa de kunde ta 35-40 min till då gav vi upp. Hade de inte sagt 1 timme från början hade vi ju inte väntat utan hittat någon annanstans att gå. Tur vi hade trevligt sällskap och en god middag innan de där de höll tiden på kölistan.

Haft en toppen helg och nu imorgon ny jobbvecka och nu ska det bli träning också! Men nu blir det soffan och slappa lite innan ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0