härlig lördag

Vaknade upp vid halv åtta och hade då drömt en massa. Somnade strax om igen och vaknade igen av att fick meddelande av Maria strax innan 12! Då hade jag ändå fått sms av henne vid 10 tiden också utan att vakna. Har drömt en massa massa konstigt i natt och kanske därför jag sov hela 11 timmar nästan, skönt för tror jag behövde de. 

Dryga timmen senare så började vi promenaden runt Rönningesjön (knappt 7 km) och det var riktigt skönt. Imorgon blir det skridskor på sjön istället. Får se till att komma ihåg att ta något kort då för de glömde jag idag. 

Åkte hem till mamma och pappa och fick lite lunch och efter det var mamma med mig och storhandla. Skönt med lite bärhjälp ibland. Har inte långt till centrum att handla men för långt att bära alla kassar hem själv efter att ha storhandlat, men samtidigt alldeles för nära att ta bilen det känns ju löjligt! Funderar allvarligt på att hicka en rolig/snygg dramaten och kanske även om det ser dö dumt ut handla mat i den. Får tänka lite till på de.

Nu blir det prison break =)

För er som inte minns eller sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0