Fredagsmys

Så var det äntligen fredag. Veckan har gått så segt och varför vet jag inte... Men så var det äntligen fredag igen och den gick rätt snabbt dagen på jobbet. Har ett underbart jobb som jag älskar!

Gick hem till mamma och pappa och gav Lukas mat efter jobbet och hade även bjudit in mig själv på middag sen tidigare. Rätt skönt att slippa laga mat när kommer hem på fredagen och jag slapp komma på nått själv. Fick även komma ut på fredagsrundan med pappa och Lukas ganska skönt att bara vara ute och gå ibland lite så där lagom.
¨
När jag lämnade mamma och pappa satt de och tittade på På spåret och det är inte jag ett jätte fan av så begav mig hemåt istället. Tror det blir lite popcorn och One tree hill för mig snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0